سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶

کارگروه تکریم ارباب رجوع

کارگروه تکریم ارباب رجوع

مقام شامخ پیشکسوتان دریادل ایجاب می نماید که مورد تکریم قرار گیرند و به آنها توجه جدی شود. با این هدف کارگروه تکریم ارباب رجوع در فروردین ماه 94 ایجاد شد و در گام نخست ضمن توجیه کلیه کارکنان صندوق مبنی محترم شمردن مراجعین بازنشسته و یا موظف در ساعات اداری ، آنها را مجاب نمود تا حصول نتیجه و جلب رضایت بازنشستگان ، نیازهای قانونی آنان را رفع نمایند.

با توجه به اینکه مشترکان صندوق بازنشستگی سازمان بنادرودریانوردی را بازنشستگان و وظیفه بگیران تشکیل می دهند و با عنایت به اینکه این گروه از افراد دوران سالمندی خود را می گذرانند و غالبا دارای مشکلات جسمانی و حرکتی هستند ، از اینروی قادر به حضور مکرر در محل صندوق نمی باشند و نیاز دارند تا در کوتاه ترین فاصله و با صرف کمترین هزینه خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

یکی از نکاتی که پیوسته مورد تاکید کارگروه تکریم ارباب رجوع است بهره برداری از ابزارهای الکترونیک ارتباطی و پورتال اینترنتی صندوق می باشد. در این راستا با بکارگیری تمهیدات فنی حقوق بگیران مرکز می توانند برخی از اسناد مورد درخواست شان نظیر ؛ احکام حقوقی و یا فیش های حقوقی ماهانه را به طریق بسیار ساده ای از طریق سامانه فیش های حقوقی دریافت  نمایند و یا با دریافت پیام کوتاه موبایلی از اطلاعیه های صندوق مطلع شوند.

از موارد دیگر می توان به ایجاد و راه اندازی پورتال تخصصی صندوق بازنشستگی سازمان بنادرودریانوردی و همچنین کانال تلگرامی صندوق که به انتشار اخبار و رویداد های صندوق اختصاص دارد و گروه تلگرامی بازنشستگان و موظفین با نام«دریادلان» اشاره نمود.

تلاش شده است تا با استفاده از این ابزارها فاصله بازنشستگان و موظفین با صندوق کمتر شود و بهتر در جریان امور مربوط به خود قرار گیرند.