کارگروه تکریم ارباب رجوع
مقام شامخ پیشکسوتان دریادل ایجاب می نماید که مورد تکریم
قرار گیرند و به آنها توجه جدی شود. با این هدف کارگروه تکریم ارباب رجوع در
فروردین ماه 94 ایجاد شد و در گام نخست ضمن توجیه کلیه کارکنان صندوق مبنی محترم
شمردن مراجعین بازنشسته و یا موظف در ساعات اداری ، آنها را مجاب نمود تا حصول
نتیجه و جلب رضایت بازنشستگان ، نیازهای قانونی آنان را رفع نمایند.
با توجه به اینکه مشترکان صندوق بازنشستگی سازمان
بنادرودریانوردی را بازنشستگان و وظیفه بگیران تشکیل می دهند و با عنایت به اینکه
این گروه از افراد دوران سالمندی خود را می گذرانند و غالبا دارای مشکلات جسمانی و
حرکتی هستند ، از اینروی قادر به حضور مکرر در محل صندوق نمی باشند و نیاز دارند
تا در کوتاه ترین فاصله و با صرف کمترین هزینه خدمات مورد نیاز خود را دریافت
نمایند.
یکی از نکاتی که پیوسته مورد تاکید کارگروه تکریم ارباب
رجوع است بهره برداری از ابزارهای الکترونیک ارتباطی و پورتال اینترنتی صندوق می
باشد. در این راستا با بکارگیری تمهیدات فنی حقوق بگیران مرکز می توانند برخی از
اسناد مورد درخواست شان نظیر ؛ احکام حقوقی و یا فیش های حقوقی ماهانه را به طریق
بسیار ساده ای از طریق سامانه فیش های حقوقی دریافت نمایند و یا با دریافت پیام کوتاه موبایلی از
اطلاعیه های صندوق مطلع شوند.
از موارد دیگر می توان به ایجاد و راه اندازی پورتال تخصصی
صندوق بازنشستگی سازمان بنادرودریانوردی و همچنین کانال تلگرامی صندوق که به
انتشار اخبار و رویداد های صندوق اختصاص دارد و گروه تلگرامی بازنشستگان و موظفین
با نام«دریادلان» اشاره نمود.
تلاش شده است تا با استفاده از این ابزارها فاصله
بازنشستگان و موظفین با صندوق کمتر شود و بهتر در جریان امور مربوط به خود قرار
گیرند.